reklama

Aké by to bolo, keby...

Na to dievča sa pozreli všetci - muži aj ženy. Žlté tričko viac odkrývalo, ako zahaľovalo pevné prsia, plátená sukňa obopínala okrúhly zadok a to všetko bolo zakončené dlhými opálenými nohami v čiernych sandalách. Na jednom zo štíhlych členkov mala striebornú retiazku. Viem, že určite nielen mne napadla pri pohľade na to dievča hriešna myšlienka, aké by to bolo, keby...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Pri predstave, čo by na tie moje šteklivé predstavy povedala stará mama, som sa skoro nahlas rozosmiala.

"No a?" spýtala by som sa žartovne vymeniac si sprisahanecký pohľad so starým otcom, ktorý by sa uškŕňal popod fúzy a dodal by okamžite niečo ako: "Nedráždi babku svojimi voľnomyšlienkárskymi postojmi.

Starý otec bol fajn, učil ma chytať ryby, strihať stromy, strieľať z pušky a nič si z ničoho nerobiť. A tiež mi rozprával o svojich láskach, pričom nikdy nezabudol pripomenúť: "Ale starej mame ani muk! Všetko to bolo pred sobášom." Dodnes celkom nerozumiem, ako si mohol taký vetroplach zobrať také "slušné" žieňa. "Bál som sa, že zostane na ocot," žartoval a stará mama mu okamžite kontrovala, že keby sa ho neujala, bol by z neho neznaboh a povaľač. Nie, povaľač by z neho nikdy nebol, ruky a myseľ mu stále niečo zamestnávalo. A dokázal snívať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Myslíš niekedy na svoje predchádzajúce lásky?" spýtala som sa ho raz zvedavo.

"Ani nie..." zamyslel sa.

"A na nejaké iné ženy?"

"Hej, prečo nie?" zhralo mu v očiach. "Každý chlap sa rád pozrie za peknou ženou a každý rád sníva, aké by to bolo, keby... A kto tvrdí opak, klame."

Bol fajn. Viem, že by sa nezhrozil, keby som mu povedala, čo mi napadlo pri tom krásnom dievčati v žltom tričku, hoci nie som na baby :)

No a? 

Kristína Skottová

Kristína Skottová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu